Viki

Answer with song title! [game]


#997
Ice-cream?

What does the Dutch word for ice(-cream) have to do with it? :ice_cream: :stuck_out_tongue:


#998

In case someone wondered what the last question was …


#999
ijs is Dutch? 😃

Really!?! Noice! (My word :smile:)

It’s a shortened form for “I’m just saying”


#1000
Indeed

Yes, it is! :slight_smile:


#1001

(Post can’t be empty LOL)


#1002

Stand My Ground - I’m BRAVE - Say What You Want to Say and Let Words Fall Out

Do you cry easy or hold it in?


#1003

Lyrics:“I’m gonna harden my heart, I’m gonna swallow my tears …”
I rarely cry.

Q: Are you the punctual type, or normally a little too early or a little too late?


#1004

Gotta Remember the time…

Summary

3:30 min in song starts

Summary

I actually used to always be too early or punctual until everyone else started being late - now I am always running to get there

What is your favorite time of day - Night or Day??


#1005

German Tag is English day - title Day at the sea

If you could beam yourself to another place today, where would you go in the flash of a moment - beach or river?


#1006

the beach!!


What mood are you in right now?

#1007

one word - strange

What are surprises to you? Good or bad, like them or not?


#1008

Are Like a Blaze of Glory!
Some I like - Some I don’t

If you opened up a treasure chest - What would you want to be in it?


#1009

I want to be it a gift of FOREVER YOUNG

What is your goal in this year? (Don’t tell me it’s badges :rofl:)


#1011
Summary

how is that a goal??


#1012

Live my Life

Summary

or (as I had posted before would be able to Shake Everything Off - Taylor Swift “Shake it Off”)

No one has answered so I’m answering in my way…

Summary

maybe abstract but not to me.

If you could live anywhere you wanted - where would you live?


#1013

:notes::musical_note: A Place In The Sun :notes::musical_note:
By - Stevie Wonder

Uptown, or Downtown?


#1014

I would have said Uptown with Uptown Girl from Billy Joel but I’m really a Country Girl
Downtown = Country Girl

Summary

I still want a Pretty Woman moment where someone buys me lots of clothes on Rodeo Drive

Rich with Money or Rich in Life?


#1015

For a change not to think too much about money, if you need to spend more …

P.S. I thought I use this video because it is funnier as the other song I almost chose. It’s about the wish to be a millionaire, so the bank account will never be empty.

Sorry Q of the day:

Shiny happy or melo blue(s)?


Wanna Segue but can't? (☞*❛ ͜ʖ❛)☞Bring That Discussion's, Post's, Link Here 😉!
#1016
🦧?!

It’s a pretty song, lovely, but that’s not the answer to my question.


#1017
Question Please?

@lutra, What’s the next question please?