French Topic : Salut ARMY ! 💜

Je suis curieuse de savoir s’il y a beaucoup d’ARMY (fan de BTS) dans la communautĂ© française Viki et de savoir quel est votre prĂ©fĂ©rĂ© ou si vous ĂȘtes OT7 ? :smiley:

Bonne journée ! :blush:

:purple_heart:

2 Likes

I am not French or part of the French community but I saw BTS & ARMY so I clicked


4 Likes

Oui, je suis une ARMY, mon bias est Taehyung ! :purple_heart:Mais mon groupe ultime est Stray Kids ! -LunađŸ€

1 Like

It’s okay ! Nice to meet you, ARMY ! :purple_heart: What is your favorite ? :blush: I think that your favorite is Kim Taehyung as me ! :purple_heart:

Ah ouais ? :smiley: GĂ©nial ! Moi aussi c’est V - Kim Taehyung ! :smiley: Tu as un bias wreckler dans BTS ? :grin:

Yes! Tae is my bias. Jk is my bias wrecker and the rest of BTS is my bias wrecker wrecker. I honestly love all 7 of them They all have such unique charms and personalities that you just can’t help falling for them.

1 Like

GĂ©nial ! Et oui, c’est JK ! Et toi ? :purple_heart:

1 Like

It’s true ! :butterfly: I love them all ! :purple_heart: How many years that you’re ARMY ? :purple_heart:

Moi ? C’est aussi JK,:grin: mais trĂšs prĂšs, quasi Ă  cĂŽtĂ© de lui Ă  Ă©galitĂ©, c’est Jin ! :grin:

Moi aussi ! Ce sont Jin et Jimin ! :purple_heart:

1 Like