Dutch subbers/Nederlandse vertalers gezocht voor 'A River Runs Through It'

Hallo,

Voor de Chinese serie ‘A River Runs Through It’ ben ik op zoek naar Nederlandse vertalers en editors om me de komende maanden te helpen.

Aantal afleveringen: 36
Tijd: 30 - 45 minuten.
Deadline: eind februari 2023
Verwachting: je vertaalt telkens twee afleveringen die bij elkaar horen in je eentje en gaat dan verder met de volgende. Je mag zo lang de tijd nemen als je nodig hebt, maar houd rekening met de deadline.

Naast vertalers ben ik ook op zoek naar editors. Als je daarin geïnteresseerd bent, krijg ik graag een berichtje van je met eventuele ervaring (voorbeelden zijn top) en hoe je het zou aanpakken. Kennis van het Chinees is niet verplicht, wel een pré.
Als je een editor wilt zijn, kun je je voorlopig alleen aanmelden als vertaler EN editor. Als er genoeg vertalers zijn, kan de situatie veranderen. Ik kan ervoor kiezen je wel aan te nemen als ondertitelaar, maar niet als editor.

Graag hoor ik uiterlijk 30 november of je meedoet. Het is mogelijk je alvast aan te melden, maar pas later deel te nemen aan het ondertitelen. Meld dat even in je bericht als dat voor jou geldt. Het bericht kun je naar mijn viki-mail sturen.

Bedankt voor het lezen. Vragen of opmerkingen zijn welkom.

1 Like