I'm looking for swedish translators

Hej,
Är det någon som är intresserad över att vara med och hjälpa till i den nya dramaserien
‘Orange Marmalade’?.

Det första avsnittet kommer ut inom 4 dagar, så om någon är intresserad av att hjälpa till så är ni väldigt välkomna.

Om ni inte är intresserad över att hjälpa till med just Orange Marmalade, så finns det andra lite äldre serier som jag nyligen blivit moderator för som skulle behöva lite hjälp.

De serierna är:

Iljimae
Heart To Heart
Dear Mom

Kontakta mig om ni är intresserade :smile:

Hej, jag vill gärna hjälpa till och göra text till serien “orange marmalade” ^-^ kontakta mig så fort som möjligt. Om det är från engelska till svenska så kan jag hjälpa.

1 Like

Hej! Jag skulle gärna hjälpa till! Det spelar ingen roll vilket projekt det är, bara det finns engelska subtitles att översätta ifrån.

Skulle kunna tänka mig hjälpa orange marmalade

Krävs dock engelsk sub att översätta ifrån.

Jag tittar just nu på Orange Marmelade faktiskt. Men med engelsk översättning så jag antar att svensk översättning inte är akutell med tanke på att tråden är 4 år gammal.

Jo det är sant såg att alla avsnitten redan hade svenska också :slight_smile:

Har de?? :scream: Har jag helt missat så jag ska kolla det när jag ser nästa avsnitt. Tack för upplysningen.

1 Like

Jag vet inte om denna tråd är fortfarande aktuell, men jag skulle gärna erbjuda lite svenks översättningshjälp, bara det finns engelska undertexter att översätta ifrån.