Viki

Korean Drama Memes and Quotes


#102

HAHAHA! I love this thread! xD


#103

You’re all Surrounded. Check it out, if you haven’t already!


#105

Hi Five You’re All Surrounded Fans!!!


How does Viki work?
#106

We have lost on our facebook page we create! Check out Korean Drama Quotes here! https://www.facebook.com/RaNdOmKDQ?focus_composer=true&ref_type=bookmark


#107


#108

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! me exactly:

LOL


#109

Omg these are hilarious! Hahahah! Thanks for sharing everyone!


#110

Went hunting for some:

cr: kpopfashion.net
This one - - HAHAHAH!

cr: as tagged
YUMMM!

cr: as tagged
LMFAO!

cr: as tagged
My favorite kdrama line! LOLOL

cr: allkpop
Come and find me mr. alien-shii ~ !!

cr: allkpop
Yeah… why must the writer-nim torture us??

cr: as tagged
I love empress ki ! ~

cr: pinterest
I screamed this to the screen! hahaha

cr: pinterest
I just had to add a few Empress Ki memes! LOLOLOL

cr: pinterest / dramatroll
LMFAO!! Boobs or DIIIIIE!

cr: dramatroll
This is indeed still funny!


#111

oh my god I went through every single post. pure gold.


#112

Here’s more!

cr: dramatroll
LOL THE FRIENDZONE MOMENT

cr: dramatroll
This is so true! Everyone female lead gets hit or almost hit, at least once.

cr: dramatroll
HAHAHAHA! Exactly!

cr: as tagged
Why do I always do this?? LOLOL

cr: Unknown
A world like this… should exist!! Hahaha

cr: Dramafever?
Uh… we all have problems… kdrama addiction is just one of the best out there! Lmao

cr: Unknown
Don’t treat me like a Princess! HAHAHA

cr: as tagged
Only in kdramaland… LOL

cr: as tagged
Back Hugs FTW!! hahaha

cr: as tagged
Still waiting for this moment to happen… Lol

cr: as tagged
Seriously! How do they run these multimillion dollar companies?!


#113

The only thing with this topic, is that I wish I could select the ones to like individually :frowning: but that’s not possible when they’re 20 in a row in one post… :’(


#114

They won’t let us post one at a time because it “takes up space”. Unless we really just post one every hr or something. I just have so much to share, Lol


#115


#116

Hey, Mellie!! I see you’re watching the Night Watchmen. We’re always watching the same stuff. Hehehehehe.


#117

LOVING it so far!!! :stuck_out_tongue:


#118

What’s the name of the drama or the guy…can anyone pls tell me


#119

yeah i don’t get how he lose to a freaking douche :rage:


#120

he is so handsome. how can you leave him for the douche


#121

i hated the ending i wanted him to go with kim nana


#122

Sorry what drama are you referring to?