Overzicht voor series/films met Nederlandse ondertitels

Maar dat kan nu toch niet meer?

In ieder geval nog een geluk dat het niet een van je lievelingsseries was. :slight_smile:

1 Like

Laat ik het zo zeggen: het was niet beschikbaar in deze regio. Dit jaar wel weer :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

En dan moet je er weer aan geloven? :open_mouth:

1 Like

:woman_shrugging: Ik ga er niks aan doen, ik ben de mod niet meer :see_no_evil:

1 Like

Ik begin nou toch wel nieuwsgierig te worden om welke serie het eigenlijk ging … :thinking:

1 Like

Ik heb gelukkig nog niet gehad dat een serie waar ik aan werkte halverwege achter de licentiegrendel ging. Wel één keertje dat een serie (die ik al af had) volledig van Viki verdween, dat vond ik wel jammer, maar gelukkig was het een korte serie.

Een jaar of 3 geleden was hier een hele grote discussie van shows die binnenkort zouden verdwijnen en er werden echt veel titels genoemd. Ook titels waarvoor ik een moderator of subber was, dus toen maakte ik me wel zorgen. Ik weet niet precies hoeveel series er verdwenen, maar ‘mijn’ series verdwenen gelukkig niet en nu terugkijkend op de lijst zijn de meeste nooit weggeweest of terug van weggeweest.

2 Likes

Hahaha waarom? :wink:

Ja, ik weet ook dat de K-dramas daar vaker slachtoffer van zijn dan de andere typen :thinking:

Zou jij dat niet zijn dan? :laughing:

1 Like
1 Like

Ik had er zelfs nog nooit van gehoord! En 55 afleveringen is best lang als ie niet zo boeiend is …

1 Like

Hoi allemaal,

Hier is de lijst:

Oftewel een lijst van programma’s welke volledig zijn voorzien van Nederlandse ondertitels (en beschikbaar zijn vanuit Nederland). Momenteel staan er 215 titels op. :slight_smile:
Ik ben voor mezelf ook een ‘half af’ lijst aan het bijhouden, oftewel titels waar een begin aan is gemaakt met Nederlandse ondertiteling, maar nog niet voltooid, helaas staan daar 303 titels op. (de 0% nl ondertitelde programma’s zijn daarin niet verwerkt).

Verder ben ik nog steeds bezig met profielen doornemen en titels toe te voegen, maar met de aangescherpte Corona maatregelen en het begin van de kerstvakantie, lijkt het mij een mooi moment om de lijst alvast te publiceren, zodat jullie tijdens deze korte, donkere winterdagen iets leuks te kijken hebben.

Ken je iemand of ben je iemand die het leuk vindt om met Nederlandse ondertitels te kijken, lijkt het me leuk om dat te horen, zodat we weten voor wie/ waarvoor we het doen. :slight_smile:

Ken je een serie/film/programma dat nog niet op deze lijst staat en wel volledig is voorzien van Nederlandse ondertitels, laat het mij dan weten, mag hier op het forum of via een berichtje naar mijn profiel. Dan kan ik de titel toevoegen aan de lijst.

https://www.viki.com/users/sweethope/overview

groetjes en veel plezier ermee!

3 Likes

Hoi allemaal,

Bij deze een update op de lijst. :slight_smile:

De afgelopen maand zijn de volgende titels toegevoegd:
Couples (film)
HIStory 1
HIStory 3: Make Our Days Count
Lost Romance
Love Alert
One Fine Week
When the Devil Calls Your Name
Mal. Mo. E - The Secret Mission (film)
Bagel Girl (anime)
Craving You
The Legend of Qin
Sweden Laundry
Splash Splash Love
HIStory 2: Right or Wrong + Crossing the Line
Touch Your Heart
Wish You : Your Melody From My Heart (Movie)
Gaduri Restaurant

Bedankt iedereen die aan de series heeft meegewerkt en/of heeft bijgedragen de lijst nog completer te maken. :slight_smile:
En mochten er nog titels ontbreken of nieuw zijn afgerond, blijf het vooral melden. :slight_smile:

Ik ben nog zoekende naar een handige manier om deze updates te geven. Voor deze keer heb ik het zowel hier op het forum als in het bestand zelf in de rechterkolom geplaatst. Het lijkt mij eigenlijk het leukst om de updates alleen binnen de lijst te geven, maar zoals het er nu uitziet, vind ik het niet echt heel fraai. Heeft iemand nog leuke suggesties hiervoor?

En een andere vraag: weet iemand misschien hoe je het eerste bericht van dit topic kan aanpassen? Of kan dat niet meer nadat er op gereageerd is? Ik dacht namelijk dat het misschien handiger is om de link naar de lijst aan het begin van dit topic te zetten, in plaats van midden tussen de berichten, zodat het makkelijker terug te vinden is.

PS: Sorry voor de dubbele post, maar ik wilde jullie graag een update geven over de lijst en ik weet niet wat het protocol is wanneer je zelf als laatste hebt gereageerd op het topic? Ik kon zo snel niet de Discussions regels vinden.

2 Likes

Je mag gewoon posten hoor :blush:
En over het aanpassen - alleen personen die op het forum de rechten daarvoor hebben (wordt door Viki gegeven als ik me niet vergis) kunnen de eerste post aanpassen als er al een tijdje is voorbij gegaan.

1 Like

Bedankt!

Hier volgt de update van titels die in februari 2021 voorzien zijn van Nederlandse ondertitels:

Addicted
Attention, Love!
Big Match
Color Rush
Kakafukaka Special
Kiss Goblin
Love With Flaws
Meow, the Secret Boy
Mr. Zoo: The Missing VIP
My Dangerous Wife
My Secret Star
My Unicorn Girl
Noble Boys
Search
Tale of the Nine-Tailed
That Winter, The Wind Blows
The Goddess of Revenge
To My Star
Wish You Talk Live
You’re Beautiful
You Are My Destiny
You’re My Pet - Kimi Wa Petto

Blijf me vooral mailen met titels die jullie hebben vertaald. Dat scheelt mij weer een hoop profielen doorbladeren.

Veel kijkplezier!

3 Likes

Hoi allemaal,

Ook de afgelopen maand zijn er nieuwe titels bijgekomen die naar het Nederlands zijn vertaald.
Dit zijn de titels die mij bekend zijn:

Maart 2021
Be with you (movie)
I-LAND
Replay
To My Star (movie)
True Beauty
Wacko At Law
You Make me dance

Bedankt aan degene die de series aan het ondertitelen zijn.

Veel kijkplezier allemaal!

Groetjes,
SweetHope

4 Likes

Hoi allemaal,

Ondanks dat april korter leek, met Pasen en Koningsdag, is er ook deze maand weer hard gewerkt om een aantal series te voorzien van Nederlandse ondertitels.

Dit zijn de series die mij bekend zijn, welke nu ook zijn vertaald:
April 2021
Color Rush (film)
Fated to Love You (ZK - 2014)
Handsome Stewardess
Love By Chance
The Swindlers (film)
You Make Me Dance (film)

Om te zorgen dat je niet het hele topic hoeft door te scrollen, herhaal ik hier de link nog even, waar je de volledige lijst van series met Nederlandse ondertitels kunt terugvinden:

groetjes en veel kijkplezier,
SweetHope

3 Likes

Hoi allemaal,

Hoewel niet iedereen er even blij mee is, ben ik zelf ontzettend blij dat de Project Contributions terug zijn. Het maakt het maken van deze lijst zeker makkelijker. (nu alleen nog een logische sortering)

Wat het ook makkelijker maakt, is wanneer jullie series die zijn voltooid met Nederlandse ondertitels aan mij (blijven) doorgeven. :grinning:

Ook deze maand is er weer een mooie lijst van series die compleet voorzien zijn van Nederlandse ondertitels. Ik heb ze aan de totaallijst toegevoegd. Er zit dit keer van alles wat bij. Veel plezier ermee.

Mei 2021
Awaken
Cafe Midnight
Cafe Midnight 2
HIStory 4: Close to You
Leiji Matsumoto’s OZMA
Love By Chance 2
Must You Go?
One Fine Week
Put your head on my shoulder
Special Laws of Romance
The Dude in Me (film)
The Penthouse
The Sweet Blood
Weightlifting Fairy, Kim Bok-joo

Bedankt aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt.

En veel kijkplezier.

Groetjes,
SweetHope

3 Likes

Hoi allemaal,

Bijgaande het overzicht van juni:

Juni 2021
Beyond Evil
Burning (film)
Dark Hole
Dating in the Kitchen
Empty by Design (film)
Falling into You
Guardian: The Lonely and Great God (stond er al op, maar is nu voltooid)
His - I Didn’t Think I Would Fall In Love
His (film)
In-House Marriage Honey
Lock-On Love (film)
No Crying at the Dinner Table
Present Perfect (film)
Sell Your Haunted House
You Complete Me

groetjes en veel kijkplezier,
SweetHope

4 Likes

Daten in the Kitchen is nu ook af :slight_smile:

Trouwens, ik hoop dat het goed gaat met iedereen.
Het nieuws van deze dagen is :sob: :tired_face:

1 Like