Overzicht voor series/films met Nederlandse ondertitels

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuw project. Gewoonlijk ga ik op zoek naar een leuke serie die ik al heb bekeken. Sommigen zijn gedateerd en zijn vaak ten dele vertaald en dat vind ik jammer. Er zitten prachtige series tussen en die zouden eigenlijk van begin tot einde vertaald moeten zijn. Het is jammer dat zo’n vertaler gestopt is. Zie dit niet als kritiek, ik weet uit ervaring hoeveel tijd het kost. In zo’n geval wil ik de draad weer oppakken en het project afmaken.

Nieuwe projecten, ik weet niet of ik daar alleen last van heb maar als ik via de project finder een verzoek indien dan duurt het een eeuwigheid voordat er een reactie komt. Eerlijk gezegd ik heb nog nooit via de project finder een project kunnen starten. Er staat weliswaar bij dat het enkele weken kan duren, maar toch. Ik benader ook de channel managers zelf en ook daar duurt het vaak enige weken dat er iemand wakker wordt. Heb ik die ervaring als enigste?

Op dit moment heb ik 2 verzoeken uitstaan voor “Something in the Rain” en “Her private life”. Ik ben een fan van Park Min Young, vandaar. :blush:

Als iemand hulp nodig heeft bij een project dan mag dat ook.

CM is al 11 maanden niet actief.
In beide gevallen zijn de CM’s Spaans. Die krijgen heel veel berichten, dus misschien hebben ze de jouwe over het hoofd gezien. Ik zou het voor de actieve CM gewoon nog een keer proberen en die andere kun je rechtstreeks via Viki aanvragen.

1 Like

Hoi, de CM van Summer night zoekt mensen (zie haar topic)

1 Like

Dank. Ik heb CM @katteabreu een bericht gestuurd. Kww, kieken wat’t wot.

1 Like

@katteabreu geeft aan dat ze een Nederlandse moderator nodig heeft om een team te bouwen waarin ik kan deelnemen. Is iemand in de mood om als moderator op te treden?

Je kan ook zelf moderator worden. Je hebt meer dan genoeg ondertitels om toegevoegd te worden als mod.

1 Like

Goede tip. Ik zal het @katteabreu voorstellen.

1 Like

Ik wil je graag ontzettend bedanken voor weer het beginnen van only for love ik kijk er naar uit om de serie te kijken

Zou ik mogen vragen weet jij of moonlovers ook in het Nederlands komt?

Groetjes

Hoi, momenteel staat Nederlands er niet bij. Ik weet helaas niet of iemand zin en tijd heeft om eraan te gaan werken. Ik heb er momenteel helaas geen tijd voor, heb al 3 series waar ik mee bezig ben, plus mijn eigen werk. :slight_smile:

Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo is momenteel niet beschikbaar voor vrijwilligers om te vertalen dus ik vrees dat ie enkel in het Engels, Spaans, Portugees en Frans beschikbaar zal zijn.

Hoi allemaal,

Leuk om hier wat meer activiteit te zien!
Het is weer tijd voor de maandelijkse update en er zit weer van alles bij:

Maart
A Good Day to Be a Dog
Duty After School
Drowning Love (film)
My Rainy Days (film)
Namib
Study Group
The Legend of Taotie
The Witch

Veel kijkplezier!

Groetjes,