Juni 2021
Beyond Evil
Burning (film)
Dark Hole
Dating in the Kitchen
Empty by Design (film)
Falling into You
Guardian: The Lonely and Great God (stond er al op, maar is nu voltooid)
His - I Didn’t Think I Would Fall In Love
His (film)
In-House Marriage Honey
Lock-On Love (film)
No Crying at the Dinner Table
Present Perfect (film)
Sell Your Haunted House
You Complete Me
Met mij gaat het goed, al heb ik een hele drukke periode. Met jullie hopelijk ook. Deze maand heb ik helaas geen tijd gehad om Viki af te speuren voor voltooide series, vandaar dit keer maar een kort lijstje met nieuwe programma’s die voorzien zijn van Nederlandse ondertitels:
Juli 2021
Present Still Perfect (film)
May December Couple
Helaas heb ik dit keer ook slecht nieuws voor jullie. Aan het begin van deze maand leek het me een goed moment om een halfjaarlijkse opschoning te houden om te kijken of alle linkjes het doen en hierbij heb ik de series die niet langer meer beschikbaar zijn (geen licentie meer op Viki of niet langer toegankelijk, althans voor mij vanuit Nederland) van de lijst verwijderd.
Het gaat om de volgende programma’s:
Eating Existence
Click Your Heart
Hot and Sweet
My Long Awaited Love Story (film)
Love, Just Come
Wedding Bells for the Otaku (film)
Signal
Osaka Loop Line
Fake (film)
By Chance (film)
De lijst van toegevoegde titels is voor de maand augustus gelukkig weer wat langer:
Augustus 2021
A Man Who Defies the World of BL
Be Loved in House: I Do
Be My Boyfriend
Cafe Midnight: The Curious Stalker (Seizoen 3)
Imitation
Love in Memory
Miss Gold Digger
Missing: The Other Side
Supporting Mom’s Affair (film)
Voice
Young Adult Matters (film)
Veel kijkplezier en bedankt aan iedereen die hier aan heeft bijgedragen.
actie (hier geef ik niet echt om, maar kan leuk zijn)
drama (zolang het niet makjang is)
Genres die me niet uitmaken
school
politiek
juridisch
Genres waar ik niet van hou
horror
bl
drama’s met geesten en/of afterlife
science fiction
Ik heb voorkeur voor series met een goede verhaallijn. Het hoeft niet goed af te lopen, als het maar logisch afloopt en bij het verhaal past. Het land maakt me eigenlijk niet zoveel uit, zolang het maar redelijk recent is.
Bij Japanse drama’s liever niet die series met hele korte afleveringen.
Voor Chinese series heb ik voorkeur voor niet nagesynchroniseerd of in ieder geval niet merkbaar. Tenzij het een uitstekende serie was
Bedankt Feyfayer! Het programma is net als enkele andere films en series toegevoegd aan de lijst.
Hier de lijst met series van december:
December 2021
Is This Love Checkmate!?
L-DK: Two Loves, Under One Roof (film)
Le Grand Chef (film)
Lovers of the Red Sky
Pumpkin and Mayonnaise (film)
River Where the Moon Rises
So I Married The Anti-Fan (Zuid-Koreaanse versie uit 2021)
TharnType
The Tasty Florida (film)
You, Me and Bach
Voor degenen die niet het hele topic willen doorzoeken, herhaal ik hierbij nog even de link:
Helaas zijn er ook een hoop series niet meer te zien. De volgende series zijn in Nederland niet meer te zien (Laat je weten of dit ook voor andere landen geldt?) en zijn daarom van de lijst verwijderd.
Niet meer beschikbaar op Viki:
Spellbound (film)
Wel beschikbaar, maar restricted:
Young Detective Dee: Rise of the Sea Dragon
Sweden Laundry
Imaginary Cat
Criminologist Himura and Mystery Writer Arisugawa
Hands Together
Sumika Sumire
Your Home Is My Business!
Sunset In My Hometown
Your Secret
Mocht je nog graag een programma willen zien (ongeacht of het in bovenstaande lijst staat) en is die niet beschikbaar, dan kun je het programma hier aanvragen:
Mocht je in deze lijst foutjes zijn tegengekomen of series/films missen die wel zijn voorzien van Nederlandse ondertitels, stuur me dan gerust een bericht (dat kan hier via het forum, maar mag ook via een berichtje naar mijn mailbox van mijn profiel: https://www.viki.com/users/sweethope/overview
Goed bezig! Daar gaan heel wat uurtjes in zitten… wow. Mijn zoon wil helpen vertalen, maar niet zo een saaie series, het moet spannend zijn en passen bij een tiener die 10 uur per dag aan het gamen is.
Ik denk dat er genoeg goede series zijn van 5 tot 10 jaar geleden die veel beter zijn dan waar ik nu blij in slaap val. Ben dus even afgedraald naar Youtube en heb daar “No Secrets” gezien (je mag het dus doorvertellen). Wat ook niet op de lijst staat is de meestbekeken serie van heel China “Meteor Garden”. De spannendste serie die ik ken is “journey to meet love”, die heb ik al 2x gezien op Youtube… helaas niet op Viki.
Maart 2022
A Time to Remember
En of Love: TOSSARA
En of Love: Love Mechanics
Flower Boy Next Door
Ghost Doctor
Kissable Lips
My Love Mix-Up!
Semantic Error
Shades of the Heart
Shadow Beauty
Stranger Kim