Viki

Want to subtitle? Let people know!

ola ,
eu sou a Thais só falo português mas quero ajudar a legendar o que eu puder fazer e me orientar sobre como fazer para ajudar estou a disposição

Hi! I’m a new volunteer and I’m looking for a project to start (: I can translate from english to portuguese and spanish!

Tengo curiosidad porque dices que puedes traducir de inglés a español. ¿Dónde aprendiste a escribir en español? Yo entiendo el portugués porque tiene palabras en español pero no puedo escribir portugués… Si no te molesta, ¿me puedes contestar en español? Muchas Gracias.

Hola! Es que yo estudio las Relaciones Internacionales, entonces los idiomas son muy importantes para mi grado. Yo también tenia apenas un conocimento básico de español (como para ler porque es similar a portugues), pero hizo un intercambio a Peru en este año, donde aprendí a escribir mejor y también a hablar (:

Que bien, el español que escribiste lo hicistes muy bien y es muy obvio no es hecho con traductores ¡Te felicito! Espero que te den una oportunidad muy pronto porque yo ví que necesitan subbers-moderadoras en portugués y los ‘‘televidentes’’ en RViki piden a grito subs en portugués en muchos dramas.

Hello people!
I really want to help with the subtitles in different dramas so i hope i´m getting the chance to do it!
I can translated english to german. Since I´m having a lot a lot a lot freetime… i can promise to be a super fast translator! :smile:

Super fast is not the real issue here, but super good as a translator. Welcome and Good Luck!

Hello!!
I’m a newbie. I can subtitle from chinese to english :slight_smile:

Hi. I can sub from English to Portuguese!!!

Hi!
I can translate from english to french :slight_smile:

Hi
what’s your viki profile?

Hello
I can translate from english to spanish. I would like to help with any project.
Thanks

Hello
I would like to start subbing. I can translate form English to Spanish.

Hey! I’m Korean and I currently live in America. I’m fluent in both korean and english. I have experience with subbing and have a lot of time in my hands. I will gladly help anyone who needs a korean to korean or a korean to english subber.

hey :slight_smile:
I would like to help subbing. I can translate from English to Dutch

Hi! As everyone else here, I would also like to help subtitling dramas. I’m Hungarian and fluent in English, so I can translate from English to my respective language.

Hi everyone! :slightly_smiling_face:

I’d love to start subbing, I can translate from Chinese to English! :smiley:

Buna! Pot sa traduc din engleza in romana si as fi foarte fericita sa ajut.

:sorrindo:

Hi! I’d love to help in subtitling from English to Spanish, if there is any project that I can help in, please let me know
thanks.