Dutch Subbing Community - Looking for Dutch subbers

Hello! I was looking for active Dutch Subbers to join our Dutch Subbing Community.
This way, itā€™s easy to find Dutch Subbers for projects and to keep in contact with each other.


Ik ben dus op zoek naar Nederlands-talige subbers die mee willen doen aan onze community. Op deze manier weet je aan wie je hulp kan vragen en aan wie je hulp kan geven.

Je zit nergens aan vast als je lid bent van het team. Je kan zelf je projecten kiezen en weigeren als je geen tijd hebt. Het is alleen niet de bedoeling dat je altijd aan anderen vraagt om mee te doen aan jouw projecten, maar zelf nooit meedoet aan een project.

Lijkt dat interessant? Stuur me dan een PM en ik neem contact met je op ^^

Fey

4 Likes

hanneloredupont23_541 ā€¦ This is a subber on one of my dramas (Darker Season 2) who seems to be subbing alone. She or he might be in need of community friends.

1 Like

Oh yeah. Iā€™ve seen her, but I totally forgot to message her. Thanks for reminding me cheosook :smile:

1 Like

No problem, my love!

1 Like

Heyy!

Ik weet dat dit een oud bericht is, maar uit mijn kleine speurtocht op dit forum concludeer ik dat de Nederlandse community niet heel groot is? Een vriendinnetje uit ItaliĆ« raadde mij dit vertalen/ondertitelen aan om nog efficiĆ«nter Koreaans te leren, en ik was gelijk geĆÆnteresseerd!

Ik hoop dat ik niet al te vervelend ben, omdat dit een oud bericht isā€¦ ik heb ook verder geen ervaring, behalve dat ik vloeiend ben in Nederlands en Engels, en nu pre-intermediate/intermediate in Koreaans :slight_smile:

Ik hoor hƩƩl graag van je,
Wendel

1 Like

Hoi Wendel,

Ik heb zelf op dit moment geen openstaande projecten waarvoor ik ondertitelaars nodig heb. Als je in het onderwerp hieronder kijkt, krijg je een idee van de NL community die nu actief is. Misschien kan je daar de vraag stellen of iemand die op dit moment projecten heeft benaderen:

Hopelijk helpt dit je :blush:

Super dankjewel!

1 Like

@feyfayer, you may already know her but mirjam_465 is a Dutch moderator.

2 Likes

She knows. :slight_smile:

2 Likes

I do :wink: Thanks for your suggestion though :smile:

1 Like

Mocht je of iemand anders interesse hebben:

Ik ben op zoek naar Nl subbers voor de Chinese drama ā€œDating in the kitchen / wo xihuan niā€

Er zijn totaal 24 episodes. Het doel is om minstens 1 aflevering per week af te ronden. PM mij bij interesse.

Zijn er vrijwilligers die ā€œThe Little Boys: The Time Capsulsā€ willen ondertitelen van Engels naar Nederlands?

1 Like

Ik en @nele_de_moor_404 zijn op zoek naar meer vrijwilligers om ons team te versterken :slight_smile: check:

1 Like