Overzicht voor series/films met Nederlandse ondertitels

Niet altijd …

1 Like

Ik voel met je mee. Ik was General Editor (Engels) van Present Still Perfect en Nederlandse mod van Parfait Tic! :cry:

1 Like

Hoi allemaal,

Met het einde van de maand in zicht, heb ik dit keer wel 11 programma’s voor jullie aan de lijst kunnen toevoegen. Wat een goede manier om het nieuwe jaar mee in te luiden. (Voor de bl-fans: helaas, die heb ik er dit keer niet bij zitten, volgende keer beter). Dit keer een lijst met programma’s uit veel verschillende landen en een verscheidenheid aan genres. Bedankt iedereen die hier aan heeft bijgedragen!

Januari 2023
A Familiar Stranger
A Melody to Remember (film)
Boys Over Flowers final (aka Hana Yori Dango) (film)
Hang in there Kids! Lokah Laqi! (film)
King of High School
Kumanthong (horrorfilm)
Meeting You
Signal
Silent
Tunnel
You’re So Precious to Me (film)

@Mirjam_465 en @jasgiul jullie films/series zijn aan de lijst toegevoegd, bedankt voor het doorgeven.
@Ansru: de percentages zijn bijgewerkt, bedankt voor het updaten van de series.

De enige manier om te proberen een serie beschikbaar te krijgen in je regio is door het volgende formulier in te vullen:
https://support.viki.com/hc/en-us/articles/360034633713
Wie weet zal de serie bij genoeg animo beschikbaar worden gemaakt.

Groetjes en veel kijkplezier,
SweetHope

5 Likes

Die is inderdaad beschikbaar in het Nederlands en meerdere talen. Alleen, de serie wordt nu bijgewerkt qua segmenten en ondertiteling, dus het kan zijn dat je tijdens het kijken merkt dat de ondertiteling niet staat waar het hoort te staan of dat er op bepaalde plekken ondertitels missen. Ik weet ook niet wanneer dat afgerond zal zijn, daar ik de segmenten bijwerk :sweat_smile:. Engels zal waarschijnlijk het snelst bijgewerkt worden, daarna de rest.

1 Like

Bedankt, ik denk dat je e Zuid-Koreaanse serie bedoelt. Ik zie dat ik het er niet bij had gezet, maar ik bedoelde hier de Japanse film. Ik heb het er nu wel bijgezet. :slight_smile:

1 Like

En weet iemand ook of het uitmaakt als dezelfde persoon het formulier meerdere keren invult? Betekent dat een grotere kans op succes? :grin:

1 Like

Hahaha inderdaad. Dat had ik niet door.
Mijn commentaar gaat over de Koreaanse BOF. Nou, nu weten jullie dat :joy_cat:

Je kunt het proberen … :rofl:

Maar je kunt ook proberen zieltjes te winnen die 'm ook aan gaan vragen. :sweat_smile:

1 Like

Wat had je willen aanvragen?

We kunnen misschien ook een topic of dossier ofzo maken waar we shows op zetten die we op Viki of in onze regio willen hebben en dan kan iedereen die aanvragen, zodat we meer kans maken. :thinking:

2 Likes

Goed idee. :slight_smile:

1 Like

Ik zelf wil Some Day or One Day weer terug. Alleen al vanwege de moeite die ik in de ondertitels gestopt hebt. Maar het is ook gewoon een steengoede serie.

En ik wil graag Weak Hero Class 1 in onze regio beschikbaar krijgen. Ik wil die heel graag vertalen namelijk.

Allebei zijn ze wel voor andere regio’s beschikbaar op Viki maar niet hier in Europa. Dus misschien wel een goed idee zo’n topic waarin we ons kunnen mobiliseren. :grin:

1 Like

Hoi allemaal,

De maand februari is zo kort en voorbij gevlogen. Hierbij nog de titels van afgelopen maand:

Februari
Blinded Kiss
Fengshen: Painting Saint’s Back (film)
Lesson In Love
Love In Contract
My Tooth Your Love
Perhaps Love (film)
Phantom School
Reborn Rich
Zombie Detective

Welke serie gestart in 2023 zal als eerste op de lijst komen? :slight_smile:

Veel kijkplezier!
En mocht je nog voltooide series hebben, stuur me dan gerust een berichtje.

groetjes,
SweetHope

5 Likes

Ik zie net dat er drie series tussen staan waar ik aan had gewerkt… Sorry, ik had geen idee dat het doorgegeven kon/moest worden. :blush:

Groetjes, Linda

1 Like

Hoi allemaal,

Doorgeven gaat op vrijwillige basis, net als het ondertitelen. :slight_smile: Ik kijk zelf ook wel rond, maar als je het niet doorgeeft, kan het natuurlijk zijn, dat ik je serie/film mis, of dat het wat langer duurt, voordat ik de serie/film tegenkom.
Ook deze maand heb ik weer een lijstje bij elkaar gesprokkeld.

Maart
Alice, the Final Weapon
Along With the Gods: The Two Worlds (film)
Asia, Where VIXX Loves (variety)
Black Cinderella
HANA-KIMI
Kabe-Koji-Nekoyashiki-kun Desires to be Recognized
Love in the Air
The Mimic (film)
Weak Hero Class 1

Veel kijkplezier,
Groetjes, SweetHope

1 Like

Hoi allemaal,

Ook deze maand heb ik weer een nieuwe lijst met films en series voor jullie bij elkaar verzameld. Ik heb dit keer mijn best gedaan om wat meer series en films bij elkaar te zoeken, omdat ik volgende maand (eind mei) niet in de gelegenheid ben om de lijst op te stellen. Mijn volgende update zal pas het eerste weekend van juli zijn.
Het is een gevarieerde lijst geworden. Van anime tot horror, er zit vast iets voor je bij.
Veel kijkplezier!

April
Animals
Cute Programmer
Destined to meet you
Diva (film)
Eternal Yesterday
Fanletter, Please
Kokdu: Season of Deity
Love At Night
Melancholia
Moonlight Shadow (film)
No Mercy (film)
Summer Strike
The Fox Fairy
The Guilty Secret
The Untamed
The Untamed: Fatal Journey (film)
This Guy is the Biggest Mistake in My Life
Wakako Zake (animatie)
Woof & Meow – Do You Love Me?

Groetjes, SweetHope

5 Likes

Hoi allemaal,

Zoals beloofd, hierbij de nieuwe aanvullingen op de lijst:

Juni
A Shoulder to Cry on
Dear X who doesn’t love me
Dream Man
Lovely villain
Love is for suckers
Murai in Love
Our Dating Sim
Under the Skin
The night I became an animal
When Mary Met Johnny

Veel kijkplezier!
En voor degenen die nog op vakantie gaan: alvast een fijne vakantie toegewenst!

P.S. Binnenkort zal ik ook weer even de halfjaarlijkse controle doen of er series/films niet meer beschikbaar zijn op Viki en de lijst daarmee opschonen. Daarover een volgende keer een update.

Groetjes, SweetHope

4 Likes

Ideal Boyfriend is ook beschikbaar in het NL

3 Likes

Dank je wel, ik zal de serie toevoegen aan de lijst.

Voor degenen die het niet willen weten, sluit dan je ogen, want er zijn een heleboel series/films van de lijst gesneuveld. Ik heb ze van de lijst gehaald, omdat ze voor mij “restricted in my region” zijn.

Van oud naar nieuw:

Flower Boy Next Door
A Witch’s Romance
King of High School
Bring It On, Ghost
Signal
The K2
Dark Blue and Moonlight
Girl’s War
Tomorrow With You
Traces of the Hand
Tunnel
Unexpected Heroes
Voice
Mother
My Moochy Boyfriend
The Novelist
Empty by Design
Handsome Stewardess
Mood Indigo
No Crying at the Dinner Table
Lost Romance
Mute
The Untamed: Fatal Journey

Hoi allemaal,

Hier volgt de lijst van deze maand:

Juli 2023
Almost Famous
An Incurable Case of Love
Cinderella Again
Gayo Daejeon (varieté)
Ideal Boyfriend
Kingdom: Legendary War (varieté)
One Fine Week 2
Rental A Girlfriend
Romance by Romance
The Captain (film)
The Eighth Sense

Het volgende programma had ik verwijderd, maar zag ik ineens bij de Coming Soon staan en nu lijkt de licentie voor my region toch te zijn verlengd: The Untamed: Fatal Journey
Ook deze serie staat weer terug op de lijst: Lost Romance

Veel kijkplezier!

Groetjes, SweetHope

Update:
Deze is op de valreep ook nog gesneuveld (restricted in my region): I-LAND.

1 Like

Hoi SweetHope. Ik heb er nog twee die op de lijst kunnen:

‘Looking Up’ :rocket: (Chinese film uit 2019) en
‘Reset’ :oncoming_bus: (Chinese serie uit 2022).

Pijnlijk wat er allemaal sneuvelt in een maand trouwens. ( Signal :broken_heart:)

1 Like