Want to subtitle? Let people know!

Je rajouterai qu’étayer ses motivations aide aussi les modérateurs à en savoir plus sur sa démarche…et donne également une première idée de sa maîtrise du francais. :wink:

1 Like

Hi, I love C-dramas. I can Subtitle from English To Spanish.
Hola, domino el chino, contáctame si necesitáis a alguien para subtitular, me encantaría ayudar.

1 Like

Hi, I’m looking for my first project to subtitle from English to Spanish. I’m available most of the time, so if you have any projects available, I would love to help!

My profile here: Watch K-Dramas, Korean Shows & Chinese Dramas | Rakuten Viki

2 Likes

Hi! I can subtitle from English to Chinese (Simplified). Looking forward to helping!

2 Likes

Can you recommend me some project to translate from english to french,please??

2 Likes

Bonjour, afin de te choisir, les modératrices (teurs) voudront mieux te connaître et voir comment tu t’exprimes. Je te suggère de compléter la partie à propos de… dans ton profil pour expliquer ton parcours. On veut surtout connaître comment tu t’exprimes en français écrit et ta compréhension de l’anglais. Si tu vois des dramas qui te plaisent, recherche la modératrice française et envoie-lui un message. C’est la façon la plus efficace. Bonne chance.

1 Like

Merci beaucoup , tu peux me référer à quelques modérateurs/trices , si tu peux , s’il te plait.

Bonjour, il m’arrive de modérer des drama et des films. Pour le moment, le drama sur lequel je travaille, You Are My Secret, est presque fini. Je pense qu’il est préférable de regarder pour trouver des séries qui t’intéresse, tu trouveras le nom de la modératrice/teur dans l’équipe de sous-titres et tu lui écris. Tu peux aussi passer par trouver un projet, mais c’est souvent moins efficace.
Bonne chance. On travaillera peut-être ensemble un jour.

D’accord ,merci j’ai essayé ce que tu m’as dis j’attends juste des réponses et encore merci pour le conseil.

I’m also a English to Portuguese subtitle team member and I’m looking for a new project too

Hello, thank you so much for this! This was incredibly helpful especially for someone starting out!

1 Like

Hi. Quero contribuir com legendas. Posso legendar de inglês para português.

I can translate from english to malay and vise versa. Please contact me.

Hi Im new here so not sure of the demand but i would like to translate English to Swedish

@ivy_jinx

It was noted that my link dident work so here comes the right Link to my profile and ive made a sample: Watch K-Dramas, Korean Shows & Chinese Dramas | Rakuten Viki

Again, Im new but it would be really fun to get a chance to join in on a project where you need someone who can translate English to Swedish

Contact @kristelrose or @maria_lavendula_77

1 Like

I did send a message but they didn’t reply instead wrote a new comment here (you know me, I always try to help out).

1 Like

Hey! I am bilingual in english and spanish. My motivation for applying to to be able to learn more about subtitling. I have been a translator for documents and phone calls/ in person meetings for people in my community and have served as a translator for morning announcements at school.

Hola, soy bilingüe en español y ingles. Mi motivation por applicar es para aprender mas sobre subtitulando. He sido una traductora para documentos y llamadas de teléfono y reunions en persona en mi comunidad y he servido como traductora de los anuncios de la mañana en mi escuela.

Below are my sample video subtitling links:
Abajo estan los enlaces de mis videos de muestra de subtitular:

H! I’m new here and searching for a project to translate mostly from English to French, I’m a Native French speaker, C2 English, B1/B2 Mandarin Chinese, and A1/A2 Korean, please feel free to contact me! :slight_smile:
Bonjour, je suis nouvelle ici, je cherche des projets pour traduire principalement de l’Anglais vers le Français, je suis native en français, C2 en anglais, B1/B2 en chinois Mandarin et A1/A2 en coréen, soyez libre de me contacter ! :slight_smile:

Here are my examples:

Hi !! I can help subtitle from English to French !! :slight_smile: