Viki

Want to subtitle? Let people know!

Hola, soy una nueva colaboradora. Me llamo Laura , estoy estudiando teatro y me gustaria tener más experiencia en subtitulado. Quisiera subtitular de inglés a español. Ya sean doramas chinos o coreano , incluso películas. Gracias de antemano.

Mi perfil es : https://www.viki.com/users/laura998/overview

Hola :)) estoy iniciando como colaboradora y me gustaría seguir practicando el idioma ingles al subtitular del inglés al español, puede ser cualquier género de doramas o películas. Muchas gracias!

Mi perfil es el siguiente: https://www.viki.com/users/miseoul_jk

Oi, pessoal!

Meu nome é Luhan Martins, sou brasileiro nativo do Brasil, e adoraria me engajar mais ainda na tradução! Eu já tive passagens pela, Netflix, em Fansubs, e como Tradutor freelancer. Atualmente estou ajudando em alguns dramas, mas eu gostaria de anunciar aqui no discussion para que mais pessoas pudessem me alcançar e eu pudesse ajudar mais ainda!
Por agora, eu ajudo no VIKI e ajudo no PiFansub. Meu histórico com a tradução é vasto, mas tudo é mantido apenas como um hobbie, nada muito profissional mas sim cheio de dedicação e amor🫰.

Também posso ajudar novos tradutores com o pouco que sei.
Está sendo uma experiência muito boa poder traduzir aqui. Obrigadinho🫶

Hello, Sakhi here. I can work for marathi as well as hindi subtitles. Need in a project. Thanks!!

Hello I can translate from English to Portuguese and from English to Spanish

Looking for HINDI subbers for Love O2O (cdrama)

Why the french community don’t need to search for a project anymore. Or why those CM and mod can find a team quickly… :wink:
Only because we got a google doc that show wich drama are active or is looking for a team and all of translator, mod, cm and editor, if they active busy or not. And the manager of the list, it’s me :grin:

Also because we have this topic Projets à reprendre en modération française : projets abandonnés, libres ou sans licence en France

Hi! I’m an English-Macedonian (and vice versa!) translator with a Bachelor’s Degree in the field. I’ve also got professional experience in editing as well. I’m new to Viki, but I’d love to contribute. Let me know if you want a drama to be translated into Macedonian. :smile:

Hello everyone :blush: My name is Jen, I’m new to this community but not new to translating. I’m available to subtitle Japanese to English for any genre. Thank you and nice to meet you all!
よろしくお願いします :v:t2:

Hi! I can translate from english to spanish! I am available to help with any project :smile:

Tamil/ english